Thursday, April 21, 2011

Jcard Member Sale ! Shopping lg !

Assalammualaikum w.b.t . .

Semalam kan, ai pergi Jusco Member Sale !
Uols semua pergi tak ?
Gila banyakk murahh . .

Nampak ? Ramai sekali orang kan ?
Sakit gak la kene tolak sane sini . . huhu~
Tapi berbaloi , dapat apa yang di inginkan ~


Ingat INI ?
Entry tu ade ai bgtau keinginan nak Jam Esprit . .
Tapi itu semua tinggal kenangan . .
Sbb ai dapat beli yang lagi murahhhh . . hee ~

Antara yang di beli oleh ai ni :- Jam tangan Polo
Harga sebenar RM178 tapi khas tuk member Jusco , Sale sampai tinggal RM50 je !!
Ai rembat lah kan , teringin nak ada jam . .
Esprit tak dapat, Polo pun jadik la . .
Siap beli tuk myhubby sekali . . hee ~

*lawa tak ? Ala ala Gelang Jam Polo ni * suka*
( Pn. Wardah, begini la rupa Jam baru ai ni .. hee)


Ada lagi , ada kemeja lelaki Polo , harga sebenar RM149, tapi sale jadik RM40 je !
Handbag yg berharga RM199, jatuh sampai RM99 je !
EEeeee. . banyak lagik lah ! Pening nak cakap . . haha !

Tapi apa apa pun, suka sangat ada Sale begini !
Sbb nya bagi golongan kureng kemampuan macam ai ni , Sale begini lah yang dapat membantu tuk bershopping !! Ohh yeah !!~
Kalau ai kaya kan, duit berkepuk kepuk dalam bank tu kan,
tak da makna ai tunggu Sale begini tau!
Dengan sesak ramai orang semua . . Eee.. tak kuasa mak !!~
haha !
Tapi, ai TAK KAYA . . itu yang suka shopping time Sale je !
=p















Yang suka shopping,
signature ms eida

3 comments:

  1. Lin : hehe ~

    Shura : Tu la.. salu je sale time tengah2 bulan ni . . bukan nk buat sale time da gaji !! hee ~ tapi rembat jugakkk .. =p

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page