Thursday, March 17, 2011

Peminjam Peminjam PTPTN Alert ok !

Assalammualaikum w.b.t . .

Malam semua !
Dah makan ?
Ai sudah kenyang . .
Malam ni cam malas, so masak sardin & telor dadar je !
Kari ? Santan abiss . . malas nak singgah kedai td coz hujan . .
huh ! Banyak nya alasan kau Eida !!! hee ~
Wekeend nanti la masak yer . . ( katakata to myhuby) . .

Tapi malam ni bukan nak cerita kari ke . . sardin ke . .
Tapi tu baca tajuk ?
Mengerunkan bukan ?
Tadi ai terbaca dalam blog SISSYIRA . .
So, even ai bukan peminjam PTPTN , ai panjang kan jugak la msg ni ok ?
Lagipun huby ai PEMINJAM PtpTN . .
Huhu! Yang suka suki bayar ikut hati . . hee ~

Apa yang ai suruh alert sangat tu ?
Haa . . pasti ramai nak tau (if uols peminjam la...) nama uols semua tersenarai hitam or not ??
Selalunya , if disenarai hitamkan ni.. uols semua tak leh nk g oversea kan ??
Haa . .jom kita sama sama cek !
Kang ade yang takleh nak melancunggg . . . . =p


Mula mula uols semua bukak laman ni
(tajuk gempak je tu..)
Pastu akan keluar macam kat bawah ni . .


After masuk no ic , akan keluar yang macam ini pulak !
Tapi untuk yang TIDAK termasuk dalam SENARAI HITAM la . .
Ni ai masuk no ic hubby ai ..
Fuh ! Selamat beliau TIDAK disenarai hitamkan . .

So, apa lagi peminjam ?
Cek nama anda cepat !!
huuu ~









Yang bukan peminjam tegar ,
signature ms eida

2 comments:

  1. eida,
    seb baik tunjuk benda ni tdik..
    dh cube..kuar same cam kt atas..seb baik betul..
    esok ni dh nk kuar negara..surat sume dh settle..alhamdulillah...
    terima kasih byk2 tau

    ReplyDelete
  2. Kak . . Ida mmg tujukan kpd akak !
    hee ~
    Gurau je . .
    Welcam . . =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page