Friday, March 25, 2011

Datang Awal pun SALAH ke ?

Assalammualaikum w.b.t . .

Ai merasakan ai terlalu awal hari ini !
Haaaha !
Pukul 7.40am ai punch !
Masuk WP3 . .
Selalu la kan, jarang nak nampak muka ai ni . .
Nak cari ai pukul 9am ke atas . . heee ~
Tapi pukul 9am smpai la pukul 5.30pm . . Ai ade !!!
Bukan macam sesetengah orang tu .. tu . . .
Datang awal . . tapi tengah hari ? yellek !!

Tapi hari ini ai cepat . .
Ada mulut sumbang memerli
"Aik ? awalnya . . . buang tebiat ke? "
" eh ! malam tadi tak balik rumah ke ? tidur office eh ? "
Wah . . macam longkang kan mulut mereka ni ?

FYI, suka hati aku lah nak datang awal !!
Salah ke aku datang awal ?
Nonsense !!


EH eh !
Apesal ai moody je ni ?
Selalu ai akan amik prinsip . . buat bodoh je apa orang nak kata !
Tapi , ai amik perasaan lebih lak pagi ni . .
huhu ~
Actually, pagi pagi hari dah kene mara dengan hubby !
Menci !




p/s : if syg baca , ai tak suka kene mara pagi pagi hari tau tak ?
sbb 1 hari suntuk ai akan moody !!
so, if nak mara , simpan smpai malam yer ..
hahahhahaha~










Yang muka masak mencuka ,
signature ms eida

1 comment:

  1. jom Main Boling.....

    http://mamiuyun.blogspot.com/2011/02/kejohanan-bowling-bloggers.html

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page