Monday, February 7, 2011

Kejadian Pagi Isnin . .

As-salam . .
Mood : bengang !!!

Nape ?
Malam td ai cadang nk bangun awal . .
Nak pergi kerja awal . .
Semangat kerja itu da mariii . .
hee ~

Tapi, akibat kebodohan ! Ai lmbt ke office jugak !!
Ceritanya begini , huby nk g isi minyak b4 ke office . .

Me : Dik, Pump 1 RM5 (smbil hulur RM50)
BP : takde duit kecik la kak ! g la tukar kt mane mane . .
Me : takde duit kecik ? abis awk ingt sy ade duit kecik ke kalu sy da bg RM50 ni ??
BP : kami ade duit kecik, tp xleh nk bg.. sbb nnti kami lak yg xde duit...
Me : hoh ? cengitu lak ???

So, huby g la tukar duit dengan kedai yg berdekatan dengan beli rokok RM3 . .
Dlm hati , jgn la owner kedai ni jdk cm budak tu !
Sekali die bg RM47 lah !!
Kedai runcit biase biase je pun buleh bg uit tukar pg pg ni !
Petronas Besar Gedabak tu TAKBAGI ??
Ops.. terbagi tau lak name .. hahha!!
Mesra Pelanggan konon !
Cis.. podah !!
Stupido !!

Akibatnya, ai lmbt ke office la . .
Tak tau slh sape.. PeT tu ke.. budak tu ke...
Tak kesah lah !!
Janji ai lmbt !
Itu Petrol Pump sudah menyusahkan PELANGGAN !!!
huh ~!

Tp, yg bestnya , ai sempat gak sound budak tu . .
" Dik, kalu takut xde duit kecik nnti, sediakan la duit kecik byk2.... Takkan Petronas Gah mcm ni, xde duit kecik ? Kate Mesra Pelanggan? Ni da menyusahkan Pelanggan tau tak !! "


Puas hati aku !!!







Yang bengang sgt !!
signature ms eida

1 comment:

  1. bagus juga kena di sound mcm tu.. bior depa alert.. len kali tanya sapa meneger incharge... ;)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page