Saturday, February 5, 2011

1st time KitcHu ke Klinik . . .

As-salam . .
huwaaa . . mengantuk sudah !
Tapi, last entri !
haha ~

Td 1st, ni lak last entri . . cakap je la ari ni kau buat 2 entri je !! hahaha~
Last entri tuk hari ni, berkisar psl ?
Mycat lol . .
1st time ke klinik ? tak penah sakit lah !!
Makna nya ? Ai jage baekk . . hehehe. . tak la. .
Ni g pun, Kitchu sakit mata . .
Sian . .

Ni jugak la 1st time Kitchu lihat/jejak kan kakinya ke dunia luar !
Selama 7bulan duk terperuk di rumah !!
huhuhuhu~
Ai mmg tak bg keluar mycats ni . .
Nnti kotor !
Lgpun, mereka ini dah xde hati nk lpk luar . hehe~
Jom jom layan pic Kitchu, 1st time jumpe ramai org . . .
Takuuttt dia . . .

Duk je dlm sangkar, takmo kuar pun !
Amik mase nk kuar , itu pun kejap je !
Haaa . .tgok ! da kene dukung pun, still takut jugak ! Siap nk nyorok nyorok . . aduiii ~

Rileks Kicthuu . .

Haa . . cuak nampak MR.Dr. .
Ditenteramkan oleh si 'bpk'




Done !
Ok la. . ai nk beradu now. . hehehhe~








Yang sayang sangat mycats !
signature ms eida

1 comment:

  1. salam pagi sabtu =)

    sukanya dia kat kucing =)

    ziarah rakan yang saya follow =)

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page