Wednesday, January 12, 2011

Eksiden depan mata ! eh ! depan moto je. . .

As- salam . .
Perasan tak ?
Entry yg lepas ai lupe bg salam !!!
soriiiii . . .
Sbb ? terlalu mara !
hiiii . ..
Mara tp sayang ye ?
cmne ? lalallalaala . . .

Ok ok . .
Nak cter psl eksiden pagi td !
12.01.2011 !
Eksiden berlaku depan Tesco Extra Cheras . .
dalam kul 8.10am . .
Ai & hubby hampir jugak eksiden tu , kalu myhubby tak brekkkk mengejut cmtuh !
Huh ! selamat !

Eksiden berlaku di antara 2 moto, 1van & 1kete . .
Yg jdk punca kete perdana(dipandu oleh cina perempuan) tak bg signal bila nk tukar lorong !!
Akibatnya , moto jatuh dan terlanggar van di hadapan ..
Abg moto ni plg teruk . .sian die . .
Myhubby behenti tepi, nk tolong . .
Ramai jugak Jejaka Malaya yg menghulurkan bantuan . .
dan moto 1 lg ni , langgar blkg kete perdana td !
Abg ni, tak lah seteruk abg moto yg seorang lgik td . .
Luka kecil di tapak tangan . .
Moto ? teruk kot ?
Kami blkg moto abg ni . .
Tp hubby ai sempat brekk, so xlanggar la abg td ..
Selamat !!!
Cuak !

Mereka ni semua dibawa ke hospital . ..
Tak lama tu, ade polis dtg ..
Kitaorg pun blah la . .
Setelah hubby ai tolong sane sini . .
Punch kad ai pun merah ari ni !
huhuhu . .



Pic sekitar kejadian pagi td . .

Nampak v6 tu ? bodoh nya cina !!

Nampak abg bj merah yg terbaring kt jalan tu ? teruk tau abg tu !! sian ~

Hubby ai lah tu.. pakai bj kuning . .

Ni abg yg moto kedua tu . . luka di tpk tgn . . bingung je rupa !!


Cina perempuan tu da cuak ok !!





Motif : nampak tak jem teruk akibat eksiden ni ?





p/s : amaran !! sila bg signal bila nk tukar lorong !!
jalan raya melibatkan nyawa kita & orang lain ok !!~












Yang masih terkejut ,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page