Thursday, December 9, 2010

Nak delete ke tak ??

As-salam semua !
All readers !
Me tgh sejuk sejuk ni , tak buleh buat kije !
Tangan krem . . .
Tapi kalu duk mghadap pc ni , BULEH saje !! hihiH~I . .

Sape ade mukabuku ?

Majoriti semua ada kan ?
Adik ai yg umo 11thn tu pun ade !!
Eh . . mak ai pun ade ok !!
Kate nye, nk pantau xtvt anak anak . .
Idea yg bernas kan ?
Mak sape lahh tu . . . hihihH~I . .

So, ai pun tak terkecuali lah . .
Ade mukabuku ni . .
Dulu giat bermain di ruang saya ! a.k.a myspace ! huu ~

Dan jugak , friendster . .


Td , ai bukak jap !
Setelah sekian lame ditinggalkan . .

Dah berhabuk habuk da . .
Hihihii. . .
Persoalannya , ape ai nk buat dgn menatang tu ? mspace & frndster ni la . .
Perlukah ai delete acc nya ?
Or biarkan . . .
Tp sayang nya . . .
Byk kenalan di sana . .
Pic dolu dolu sume ade . .

Apa harus ai buat ni !!! ??
Any sugesstion ??





Seperti kacang lupakan kulit !! ,
signature ms eida

5 comments:

  1. hai ,
    sy pn same..tk tau nk buat ape dgn acc fs, tagge, netlog sume..biarkan aje..yg aktif fb je la.. (^_^)

    ReplyDelete
  2. Kan ? xtau nk buat ape..
    Nak ikutkan nk delete je..
    Tp itu la , sygnyee ... =)

    ReplyDelete
  3. aku da delet sume acc fster , myspace etc..skg tgl fb je lg..wtpe byk2?

    ReplyDelete
  4. yeke ?? akupun rase, aku xkan gune da acc tu !
    tp dlete ? ouh.. sayang nyeeee

    ReplyDelete
  5. xpyh delete lah...kmas syg nk delete frenster sbb gambr2 ms jkr dolu2 ade kt ctu jerk...

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page