Wednesday, December 22, 2010

Entri Terima Kasih !

As-salam . .

TQ ! TQ ! tQ ! TQ ! TQ!!!!!
Itu je la yg ai mmpu katakan !
Fuh !
Lega beb.. .

Blur la tuh ?
hee ~
Saje je bg uols blur blur .. hehee

Tak de la, kan ai nye camera kesayangan itu hilang ! ghaib ntah ke mana ! kan? kan ?
Ai sekeluarga pulak mingu ni ke Langkawi..
Dah la semua org bergantung harap pada itu camera !
Mmg xde camera lain selain camera itu !
Yg ade pun , camera henfon yg canggih manggih ni ..
huu~~

So, tak kan percutian yg diatur sebegitu indah ni,
Spoil dengan ketiadaan camera !
Kenapa perlu camera ? penting sgt kah ??
Ade la mulut mulut yg bertanya . .
Pd ai , camera itu penting !
Itu la tanda bukti kenangan kita !!
Takde camera, cmne nk tgkp pic ?
Hilang la glemer ai nk pose sakan nyah !!!
Ntah bila pulak ai nk pergi lagik Langkawi tu.. kan ? kan ??
So, camera itu tersangat lah penting nya !!

Tetapi kawan kawan , bygkan cmne perasaan ai bila dpt tau camera ai dicurik !!!
Sedey kan ?
Kejam kan pencuri tu ?
(siap die kt akhirat nnti !!) hee ~
Cm xde mood ai nk bercuti !
Family ai sume pun sedeyyy .. . .

Tetapi kan, Tuhan itu MAHA KAYA kan ??
DIA anugerahkan ai KAWAN yg sangat memahami !
Baeeek !!
Dlm pale otak ai ni mmg pk nk pinjam camera kawan kawan ..
Tapi sape yg sanggup bg beb??
Haa . . itu la.. ade ok !! ai ade seorang kawan ok !!

Ai tersangat la terima kasih tak terhingga kpd DIA !!
Camera nya tak la secanggih mana (eyuh jgn mara.. hee )
Tp, sesanggupan Dia nk beri pinjam tu, Gilak !!
Ai terharu ok !!!!~

Penah dengar kawan ketika senang ?
Kawan ketika susah ??
So, lepas ni . . kawan kawan cr la kawan yg boleh susah senang dgn kita !
Jgn cr kawan yg nk senang je ngan kita, bila kita susah .. lariiiiiiii .... hampeh ok !!


EYuH !!
Kamu penyelamat dunia tau takkk ????
Tq bebeh !!



p/s : saya sayang kawan kawan saya . .
tp saya kini lebih mengenali siapa sebenarnya kawan kawan saya .. .








Terharu nya ,

signature ms eida

2 comments:

  1. ouch..terharu nya entry ni..hehe

    p/s : kwn ni tuk time susa senang..:)

    ReplyDelete
  2. wEi sape kawan??sape Lawan??
    **w!nk**

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page