Wednesday, December 22, 2010

Bila kucing bertemu ikan ??

As-salam . .
Selamat Pagi !!
Ujan !
Ai dtg lmbt lgiikk ..
Kali ni bwk kete, + ujan.. = mmg menempah jem ok !!
haha ~

Bawak kete sbb nk g terus kenduri officemate ni ptg kang . .
So, no choice !
Xpe la.. lmbt nk buat cmne..
Haha ~
Bukan sengaja lmbt ! =p

Tp ai ttp tekun bekerja .. .
Dtg je trus buat kerja melambk ni ok !
Adoii... bila la nk abis buat kerja..
Eh .. xde la namenye bekerja kalu gitu kan ? hee~

Dah , ni nk cerita . .
Eh akhir akhir ni byk la entri psl kucing ai kan? hee ~
Mlm td la ni .. .
Uols kan tau ai da stat bela ikan ? tau kan ?
Sape sape follower tegar ai , msti tau lah...
Yang kureng tegar tu , xtau lah !!
huhuhuu~

So, ai saje je keluarkan ikan tu bg jumpe ngan kucing kucing ai ni haaa. .
Nak tau ape jdk ??
Salu kan diaorg ni mkn ikan yg dah direbus je...
Alih alih ikan ni idup lak..
Jakun pun ade ni !
Haa ~
Layannnnnnn . . .













Gelak saja ai tgok entri ni ,
signature ms eida

3 comments:

  1. ooo mak, ngerinye jadik ikan kat dalam tu... ngeee..

    ReplyDelete
  2. tobat kalo kak wani jadik ikan tu kompem aku dah bunuh diri sebab tertekan..

    ReplyDelete
  3. hahahahaa..comel la dorg..jakun betoi tgk ikan tu...

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page