Tuesday, November 30, 2010

Wang Itu Melayang Layang . . .

Salam . .
Tak tdo lagik semua ?
Me xtdo lgik . .
Tunggu hubby balik . . =)
Mithali kan ai ? =p
Eh eh.. nk ajak tdo sesame lah ! =)

Hishhh . . 18sg !!!
Ok . . ok . .
Ni nk cter . . bace tak tajuk entry ? waduh !! takut kan ??
Tak suke biler wang melayang layang !!!
Penat tau cr wang ! =p
Stress lagik .. =p

Ohhh . .kenapa wang itu melayang ?
Dijadikan cerita begini . .
Planning bercuti lah ape lagik !
Ingtkan sok je nk belik tiketnye . .
Sbb dpt BKK !!!
Ohh yeah !
Tapi, paklang (pakcik ai lah !) da beli tiket tuk mereka sekeluarga !!
Maklang (makcik ai k? ) punyer lah kelam kelibut suh me beli tiket ari ni jugak !!!
Alasan ? Tuk pastikan katil kami tidak jauh antara 1 sama lain . . .
Ok . . me beli jua ~
Pergi balik rm 700/- ok melayang !! for whole family ai !!
Waduhhh . . kemari kau wang . . . !!
(sib baek sok masyukk kembali)

Hehe.. kamu pelik ye !
Ape katil katil ni kan ?
Jgn konfius.. me story sikit ok ?
Kami bercuti akan naik keretapi @ KTMB
Waktu perjalanan adalah waktu malam . .
Takkan mau amik seat lak ? 10jam tu beb !!! kebas bontot !!! hihihhii~i
So, nak xnak kene amik katil !
So , mahal sikit lol . .
Ade pulak beza harga katil ats dan katil bawah .. .
Beza harga dewasa dan kanak-kanak jgn cerita lah !
Kami ber7 . . abah tak ikut !
Ohh. . .pastikan percutian ini berbaloi ya !
Kalu tak , rugi aje.. RM tu leh sopink tau tak !! hahaha ~ a . .

p/s : tiket ni . . nampak tak me buat kire kire kt kertas blkg tu ? huhuhu. . .


Dan , seperkara lagik . . .
1step dah setle !
Iaitu book hotel di Danga Bay !
Ohh . . Hotel Tune je !! Saving beb !! =p
Ohh . . harap harap menjadik !
Itu pun wang ku melayang lagik !! RM150/-
Tapi kire murah lah jugak , coz 3hr 2mlm di Hotel Tune hanya RM150/- aja !
Kalu hotel lain ? sehari aja dah RM150 kan ? kan ?



p/s : cant wait !!!!
=p











Yang tak sabar nk dpt gaji bulan depan ,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page