Thursday, November 25, 2010

Bakal ada langsir baruuu

Salam kawan kawan !
Tak jawab dosa!
HAha~
Saje nk berkongc cerita . .
yang nk dengar tu , sila lah..
Yang taknak tu, boleh la pangkah X tu yer.. =)

Hari tu balik kg, beli langsir !!
Ha... jgn slh sangka! umah sewa kitaorg ni , mmg ade langsir !
Tp langsir pinjam emak punyer.. haha !
Skrg, baru terkedek kedek nk beli langsir baru..
Apesal tak beli readymade je ?
Itu 1hal ! size tingkap umah haku ni , bukan nye standard ! pelik sikit !
Sbb umah ats sekali kan . . .
Bygkan, tingi je dah 10kaki , lebar dah 7kaki !
Boleh korang bayang kan tak tingkap haku cmner ?? =p

So, kami buat keputusan nk tempah langsir tu . .
Servey punye la servey dlm 3rat jugak . . .
Ohh tidak ! mahal nyer langsir kt kl ni . . .
Amik keputusan nk suh makcik haku je yg jahitkan !
Beliau pandai jhit langsir. . . Sepupu haku kawen, sume die yg buat !
Msti upahnya murah sikit kan ? hhehhehe..

Al-kisah, beli kain . . . dengan ukuran yg pelik itu, agak bape hengget langsir kitaorg ??
Kain yg dipilih xdela mahal sgt, tp sbb nk beli bermeter meter pjg nya, jdk mahal lah !!
Lebih kurang dlm RM3rat jugak la berabis . . . alahai , rugi nya langsir tuk umah sewa ni . .
Tp, tak sangup kene panas oiiii . . .

Now, kain langsir sudah bertukar tangan ,
tak sabar tunggu kemunculan langsir baru kuuuuu . . .

ni kg ku . . . saujana mata memandangkan ~
Ni la kazen yg bwk jln beli langsir. .
Owh, haku leh sesat kt melake ni,
name nye je lahir sini . . tp 1jalan pun haku xingat !
haha ~
Ni la kain langsir yg menjadik pilihan !
Ala.... dah tak suprise dah !
uwekk !!~
Hehehe. . Ni la pereka langsir haku . . . =)
Mak uda bikin anga nye langsir kiut miut ya . .
muaahahahahah !!!~










Owh, tak sabar ade langsir baruuu ,
signature ms eida

No comments:

Post a Comment

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page