Monday, October 25, 2010

Filem Melayu

Salam Bloggers . . .

Smlm tgok FFM tak ? hehe
best kan? kan ?
lagi lagi bila LISA SUriHanI menang !!! =)
tp sedey . . .
Farid KamIL xmenang !!
xpe lol ~ next year rezeki die pulak . . .

Yg tak sangka nye filem MAGIKA menang FILEM TErBAEK Ok!!
sume tak sangka !
ramai yg tak suke !?
tp Eida suke je cter tu! tgok 2x !
sbb? suke cter muzikal cm tu.. ade nyanyi..
bukan cm cter aksi aksi tu ! sah sah tipu ! huhu~
ade 18sg pulak tuh ! pengaruh barat ! huh!!

Pada pandangan Eida la kan ,
kalau bukan kiter yg nak tgok filem melayu ni , sapa lagik kan?
Jdik, jgn la agung agung kan sgt cter barat tuh !
Mmg betul filem mereka terbaek ! tapi ,
Jgn nk compare kan dgn negara kita, negara kita baru nk meningkat maju ..
bukan seperti negara mereka yg dah maju !
Pttnya berbangga dengan filem kita . . . tahun ni filem sebegitu rupa keluar,
mungkin tahun dpn ? akan menjadik lebih baek !
kita ade barisan pengarah kreatif kan? pasti mereka akan memperbaiki !

So, sama sama lah kita sokong FILEM MELAYU !!!
tak salah tgok filem barat tu? tp jgn la obses sgt .. hihi~



p/s : kepada sesiapa yg obses dgn filem barat tu ,
xrugi pun melabur rm10 tuk filem melayu ..

2 comments:

  1. i stuju kata2 u tuh! siapa lagi nak sokong filem melayu kalau bukan kita? diorang ni x sedor diri!

    ReplyDelete

Kalau suka, komen la...
S AY A N G uolss !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in | Top of Page